Первый Русский сайт игры Evolve Читайте Нас В: Вконтакте | Steam | Twitter | RC
 
Зарегистрируйстесь на EvolveGame.ru, чтобы получить полный доступ к сайту.
 
Логин:
Пароль:
Список изменений в Evolve

• Опубликовал: TiDjes

• Оформил: TiDjes

• Добавлено: 16.12.2015

• Категория: Апдейты Evolve

• Источник: Отсутствует

• Всего просмотров: 1561



 

NEW CONTENT:

  • Emet
  • Wasteland Maggie (Unreleased)
  • Tech Sgt Hank (Unreleased)

NEW FEATURES

  • Colorblind mode now supports in game outlines

 

BALANCE ADJUSTMENTS/BUG FIXES

HUNTERS

ALL

  • Crow, Torvald and Sunny pistol fire rates now match everyone else in their respective classes.
  • Added audio for the incapacitated dropship respawn prompt
  • Fixed a bug where AI would still be assigned perks after disabling them in the game options.

TORVALD

  • Mortar Cannon
    • Fire rate reduced to 300 rounds per minute (was 350)

SUNNY

  • Shield Drone
    • Shield capacity reduced to match Hank’s at 730 (was 800)
    • Minimum energy to start shielding increased to 365 (was 200)

ROGUE VAL

  • Poison Gun
    • Decreased damage to 22.5 (was 30)

MARKOV

  • Fixed a bug that prevented Arc Mines from dealing multiple instances of damage in a short period of time.


MONSTERS

ALL

  • Sneak audible range made consistent for all monsters.

KRAKEN

  • Heavy Melee Damage
    • Stage 2 increased to 235 (was 225)
    • Stage 3 increased to 250 (was 225)
  • Light Melee Damage
    • Stage 2 increased to 93 (was 90)
    • Stage 3 increased to 100 (was 90)
  • Melee Projectiles
    • Stage 2 increased to 125 (was 120)
    • Stage 3 increased to 135 (was 120)
  • Lightning Strike
    • Stage 1
  • Max radius increased to 5 (was 4)
    • Stage 2
  • Max radius increased to 6 (was 5)
    • Stage 3
  • Max radius increased to 7 (was 6)
  • Banshee Mines
    • Homing speed increase to 10 (was 8)
    • Mine active duration increase to 5 (was 4)

WRAITH

  • Adjusted Wraith’s in air heavy attack to not have a 360 degree hitbox.

GORGON

  • Fixed a bug that would cause Gorgon to continuously teleport while airborne from the hunter’s perspective.
  • Gorgon level 3 Spider trap deals proper damage on grab now
  • Spider Trap’s sound effects were adjusted for gameplay clarity
  • Consoles only (previously hotfixed to PC) - Applied the fix for when Gorgon would fall through the world after using Mimic

BEHEMOTH

  • Increased the audible range of Behemoth’s roll.

MAPS

ORBITAL DRILL

  • Adjusted to fix exploitable and unbalanced areas.
Поделиться материалом с друзьями в:

  • Комментарии c сайта
  • Комментарии c VK
    Комментарии: 0
    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]



EvolveGame.ru © 2013 - 2017 | Крупнейший Русский сайт по игре Evolve. | О Проекте. | Обратная связь
Вопросы по сотрудничеству задавать на admin@evolvegame.ru

Take-Two Interactive Software, Inc 2K, логотип 2K, Evolve, логотип Evolve являются товарными знаками Take-Two Interactive Software. Логотип Turtle Rock Studios является товарным знаком компании Turtle Rock Studios. Все права защищены. Все иные товарные знаки являются собственностью их соответствующих владельцев.

Дизайн сайта от TiDjes'а. Сайт адаптирован под мониторы, разрешение которых от 1600 пикселей. | Сайт отлично работает в браузерах: Chrome, Opera, FireFox, IE..


Рейтинг@Mail.ru Яндекс.Метрика

Хостинг от uCoz